APL | team

APL bestaat uit een team van nauw samenwerkende recruiters met ieder een eigen specialisme.

Marjolijn van den Hurk heeft binnen APL de meest all-round kennis als het gaat om fashion en lifestyle. Na haar vervolgstudie aan de Artemis academie is zij al snel in de werving en selectie gerold en heeft in al die jaren een enorm netwerk van opdrachtgevers en kandidaten opgebouwd. Haar expertise is de bemiddeling op het gebied van buying, product management, planning en sales binnen de retail en kan zij kan feitelijk elke organisatie en kandidaat optimaal adviseren.
Kenmerken van Marjolijn: Gedegen, een ijzeren geheugen, stevig en goed op de hoogte van de veranderingen in fashion en lifestyle retail veelal voordat het in de markt bekend is. Zij gaat graag naar mode beurzen en heeft een passie voor steden bezoeken

Margaritha Adams werkt met veel enthousiasme sinds een aantal jaren voor APL en is de wervelwind van onze organisatie. Haar arbeidsethos en goede kennis van de markt zorgen ervoor dat zij succesvol is in het vinden van de juiste match tussen kandidaten en onze opdrachtgevers. Binnen de retail werkt zij branche overschrijdend en kan dus veel verschillende mensen en organisaties adviseren.
Kernmerken van Margaritha: resultaatgericht, betrokken bij organisaties en kandidaten, selectief en snel in haar voordracht, altijd bereikbaar en gedreven om tot een succesvolle aanstelling te komen.

Kirsten Vijver heeft Hogere Hotelschool gedaan in Den Haag. Zij heeft achtereenvolgens gewerkt in de evenementenbranche, als Corporate Relations Manager bij Unicef Nederland en als Supermarktmanager bij Ahold. Zij is een echte People manager, zoekt naar de kwaliteiten bij mensen en motiveert hen om naar nieuwe grenzen op zoek te gaan en buiten hun standaard cirkel te denken. Haar enthousiasme en positiviteit straalt zij uit naar de mensen waarmee en waarvoor zij werkt.
Het ontwikkelen van talenten, het selecteren en aannemen van nieuwe medewerkers ziet zij dan ook iedere keer als een spannende uitdaging. Zij gaat voor kwaliteit daar waar het om de juiste kandidaat voor de juiste opdrachtgever te vinden.

Menno Rijken studeerde Small Business & Retail management. Hij werkte ruim 12 jaar voor Albert Heijn, Ahold in verschillende functies, o.a. als teamleider daardoor hij weet als geen ander hoe belangrijk het is om de juiste mensen op de juiste plek te plaatsen. Tijdens zijn jarenlange werkervaring bij Albert Heijn heeft hij veel mensen geselecteerd en aangenomen – van jonge mensen die opzoek waren naar een bijbaan tot mensen die op zoek waren naar een fulltime uitdaging.
Menno motiveert en inspireert mensen op een natuurlijke manier om tot het uiterste te gaan. Dit doet hij niet alleen op zakelijk vlak, maar ook op persoonlijk vlak. Menno spant zich voor 200% in om een search voor zowel kandidaat als opdrachtgever perfect tot recht te laten komen.

Sinette Hesselink is afgestudeerd aan de kunstacademie; master modevormgeving. Zij werkt sinds ’94 als zelfstandig trendnavigator en ontwerper – studio PLOT– voor verschillende (mode)bedrijven en kent het design spectrum  van binnen en buiten; van eerste concept tot collectie presentatie. Sinds ’16 is zij NLP master practitioner. Door  enerzijds deze  technieken als anderzijds haar kennis van de creatieve sector toe te passen en in te zetten in haar contact met kandidaten en opdrachtgevers probeert zij de juiste match maken voor posities in retail & brands.
Professionaliteit, discretie en compassie zijn voor haar kernwaarden waar het gaat om de zoektocht naar de perfecte combinatie van skills en mensen binnen cultuur en bedrijven.