ID 107 | JUNIOR INKOPER BADMODE

JUNIOR INKOPER BADMODE

Als inkoopassistente kom je te werken op de afdeling Inkoop. Deze afdeling bestaat uit 3 teams; Lingerie, Badmode en Nachtmode. Elk team wordt aangestuurd door een Category Manager met daaronder o.a. 1 of 2 inkoopassistenten. De commerciële ambities van onze opdrachtgever maken het werk op de Inkoopafdeling afwisselend en uitdagend. Van jou als ambitieuze inkoopassistent verwachten we dan ook dat je bereid bent net dat stapje extra te zetten om met elkaar het resultaat te bereiken.

Sta jij open voor een nieuwe uitdaging?

Dan zouden we graag met jou in contact komen.

De Functie

Je hebt hele diverse taken en verantwoordelijkheden als Inkoopassistent, naast de verantwoordelijkheid voor het operationele proces zijn er een aantal andere belangrijke taken:

  • Je werkt zeer nauw samen met de Inkoper om als team te kunnen voldoen aan de targets voor verkoop, marge en omzet in alle markten of om deze te verbeteren.
  • Je ondersteunt de Inkoper met de selectie van artikelen, onderhandelen, prijsvoering en bedrijfsanalyses.
  • Je werkt samen met de planningsassistent bij het beheren van bestellingen, analyseren van business trends en het beheren van prestaties en kansen binnen het seizoen.
  • Je bent de dagelijkse contactpersoon voor de leveranciers op het gebied van producten, kwaliteit en leveringen. Daarnaast heb je contact met de franchisenemers over vragen m.b.t. voorraden, leveringen, klachten, assortiment, pasvorm etc.
  • Je bent verantwoordelijk voor de inkoopadministratie en financiële administratie van jouw team en werkt daarbij volgens vastgestelde richtlijnen en procedures. Denk hierbij aan artikelengegevensbeheer, aanmaken van orders, voorraadplanning etc.
  • Je bent mede verantwoordelijk voor de voorbereiding en/of ondersteuning van beurzen en andere inkoopbijeenkomsten voor leden.
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitvoering van doorpas, beoordelen van labdips en prints en het communiceren van de resultaten met leveranciers.
  • Je analyseert en beoordeelt het administratieve inkoopproces en doet daarin verbetervoorstellen.
  • Je bent het aanspreekpunt voor ondernemers en in overleg met de Inkoper los je problemen op. Daarnaast ben je het aanspreekpunt voor de andere afdelingen binnen het bedrijf.

Functie eisen

  • Ambitieus, enthousiaste teamplayer met commerciële drive;
  • Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken;
  • Je bent sterk in plannen en organiseren;
  • Pro-actief, ondernemend en administratief sterk zijn eigenschappen die bij je passen;
  • Je denkt over de afdelingen heen en hebt een commercieel inzicht;
  • Je bent 5 dagen per week beschikbaar, en wilt hard werken en hebt humor en relativeringsvermogen!

Aanbod

  • Arbeidsovereenkomst voor 1 jaar, intentie vast
  • 38 uur per week (5 dagen)
  • 28 vakantiedagen
  • 8% vakantietoeslag
  • 50% personeelskorting op eigen merken
  • Reiskosten: volledig OV vergoeding OF km vergoeding a €0,19 per km (max 25,1km enkele reis)

_________________________________________________________________
Graag meer weten? Bel of mail APL